Prodluzovacka na IR dalkac

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:04:13 CET 2004

To je celkem einfach. Koukal jsem na mozne svaby a asi bych pouzil 26LS31 a 26LS32 - budic a prijimac dif. linky. Zvladnou 100Ohm UTP kabelu a dovnitr jsou TTL.. Nevim kolik stoji, mam je v supliku. Taky by sly pouzit 75107 (rx) a 75110 (tx), ty ale nemam a nezkousel jsem. Ir prijimac by se pak pripojil primo do budice (vystup budice bych vybavil 2x 47Ohm, at jsme cisti ;-)) Prijimac bych pak zavedl do 555ky zapojene jako oscilator a pres tranzistor sup na LEDku. Vstup dif. dratu bych opatril 100Ohm terminaci a nejakymi malinkymi kondicky proti ruseni. Jestli to zvladnu, hodim sem zitra nejake ideove schematko.

BTW: Ten prijimac SFHxxx, to je to, co maji treba v GM. Uz jsem ho pouzil a chodi to bajecne, citlivy a spolehlivy...

J.N.

P.S.: Ano ano jiste, pri rychlostech prenosu dat z dalk. ovladani do TV neni potreba linku terminovat.. ale odpor stoji par haleru a ten pocit ciste trasy nejmin 10 korun ;-)))