Magneticke odstineni monitoru

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:04:13 CET 2004

Na magneticke stineni by Vam tlusty plech moc nepomohl. Doporucuju k prohlednuti
http://www.mushield.com/monitor_enclosures.html

Jinak na magneticke stineni (nezamenuj s elektromagnetickym-RF) je oblibeny material permaloy, bohuzel dosti drahy, ale ma velikou permeabilitu a tak nevychazi tak tlusty pro pole dane intenzity. Z "bezneho" zelezneho plechu by Vam vysel nedobytny trezor :)

Ta deformace, co o ni pisete, mi prijde, ze neni zpusobena primo PC, ale spis, ze nekde v okoli je cosi, co produkuje znacne pole a PC, co by plechova bedna akorat meni prubeh silocar ve svem bezprostrednim okoli. Tomu by take nasvedcovalo to, ze otocenim monitoru se to zmeni (vetsi monitory tahle reaguji i na zemske pole) a odstranenim PC jen malo.
Oblibenou "legrackou" jsou treba el. privadece k metru, vlakum nebo tramvajim, ktere pusobi moc zajimave efekty. Nesidlite s Vasim monitorem blizko nejake takove veci?