UPS -ka

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:04:13 CET 2004

... coz mi onu "pruserovou" dobu jeste zvetsi.. Casy jsem si vymyslel jen pro ilustraci. V realnem svete jsou ty casy jine, ale vetsinou horsi. Realna nezatizena UPSka vydrzi bezet i nekolik hodin (bezela mi 2.5 hodiny..). Takze kdyz dam shutdown po 5ti minutach, moc baterky nevycerpam (zvlast, mam-li UPSku dost predimenzovanou) a ona pak pojede klidne jeste hodinu. Nemam statistiku, jak dlouhe byvaji vypadky, ale rekl bych, ze vypadky v casech mezi 5ti a 60ti minutami nemusi byt neobvykle, takze problem docela realne hrozi.

J.N.