Ochrana modemu

milan.klesa@ct.cz milan.klesa
Středa Březen 17 12:10:59 CET 2004

Zdravim,

>vzhledem k tomu, ze za bourky byl znicen muj modem, chtel bych
>si postavit nejakou ochranu. Zajima me, jake max. napeti na
a nebylo by jednodussi si koupit uz neco hotoveho?

>lince je a jaky odpor do ni mohu vlozit (mezi linku a modem),
>abych neovlivnil jeji funkci. Je mi jasne, ze ma ochrana nebude
no obycejne to chce zkusit, ale ppodle praxe, takovych 100ohmu
nemuze nikdy uskodit. Jinak jestli vam muzu poradit,
nedavejte tam jen varistory, ale zkuste si nekde sehnat
i klasicke bleskojistky. A pak uz to cele jen dobre uzemnit.
Jinak bych taky doporucil dat tam na kazdy drat nec o co
v pripade potreby rychle shori, treba nejakou tu pojistku
a do kazdeho dratu extra.

ByE milan