Modemove silenstvi

milan.klesa@ct.cz milan.klesa
Středa Březen 17 12:10:59 CET 2004

Zdravim,

>nojo, jenomze to nikdo ze zakazniku nevi - oni si objednavaji linku
>pro modem, dokonce i vyplnuji i ty "ohlasovaci" formulare, ale ze
>by je ti technici na moznost vyskytu prepeti alespon upozornili, to ne.
ono mezi nami to ohlaseni nema chranit zakzniky proti bource,
ale telecom proti tomu, aby mu zakaznik neodcoudil ustrednu
necim nehomologovanym, i to jsem uz videl, kdy po dratech prislo
do ustredny 220V z nehomologovaneho faxu.

>Po kazde vetsi bource k nam prichazeji 2 - 3 zakaznici s vyhorelym
>modemem. Rekord byl asi 5 modemu behem dvou dnu......
jak uz jsem psal, proti uderu blesku vas neuchrani ani panbuh.
proti prepeti (byt indukovanem z blesku) uz je to neco jineho.

>Na druhou stranu se musim zastat techniku, kteri chodi k nam -
>s nimi je rozumna rec, ale mozna i proto, ze my vime, co chceme....
taky uz tu bylo psano, je to o lidech...

>Ale bezny zakaznik to proste ani netusi......
A nebo tusi a boji si rict.

ByE milan