Modemove silenstvi

milan.klesa@ct.cz milan.klesa
Středa Březen 17 12:10:59 CET 2004

Zdravim,

>Ma s tim nekdo zkusenosti? Je nejaka nadeje ze to zaplatej???
jen pokud byly poruseny nejake normy ci predpisy, to znamena napr.
pokud k vam vede vzdusne vedeni a neni jisteno bleskojistkami
atd.

>  2.) Co mohlo odejit v tom telefonu? Jeste sem ho nekuchal vzhledem k
tomu,
>ze pak by mi uz asi TELECOMaci nedali tuplem nic, ale az to budu vedet
pokud se ten telefon jinak tvari jako ze funguje akorat nezavesuje
(zkuste jeste jestli muze volit pulsne, ale asi to nepujde)
tak nejspis odesel tranzitor, ktery spina smycku a nebo jsou
prorazene ochrany ci mustek na vstupu. Kazdopadne rada je na to
jen jedna, jit od vstupu tel. linky a merit a merit...
ale nejspis bych to videl, ze bude v tahu nektera z ochran.

>  4.) Stejne tak si nejsem jist jestli ty odpalene odpory mely byt take
jen
>propojky...
co jsem videl spoustu pristroju, tak tam meli odpory radove do 100 ohmu
(neli jen par ohmu) a to jen proto, aby nevlitl ten bordel do elektroniky
v plne sile, a pak taky kdyz udela ochrana slus, tak vetsina
energie zustane prave na tech odporech, ktere shori jako nic.

>je spinal... Takze dosela pekna paseka, sem se docela divil, ze ta logika
blesky jsou mrchy... kor kdyz uderi primo do dratu, to pak
muze clovek byt rad, ze nevyhorel, ty ochrany co jsou v tom telefonu
jsou spis tak kdyz se tam po lince dostane jen nejake prepeti.
Navic u nekterych zarizeni ta ochrana muze fungovat i obracene.
uz jsem videl i fax, ktery dostal kopanec z elektricke site
a taky mel odesle telefoni vstupy.

>kamosovi, bydli tak kilometr ode me... Vivat TELECOM... Achjo...
ono zalezi hodne na tom jake draty k vam vedou, pokud je to
tazene vzduchem byt jen par metru, tak je preci jen vetsi sance,
ze se do toho to prepeti dostane. Ale pokud je kabel v zemi,
tak moznost sireni takovehleho kopance je podstatne snizena
a navic ma relativne pozvolny nabeh (alespon co nas tak ucili
ve skole .-)

>To jeste mame takovou special linku, na ktere odmitaji 56.6
>modemy fungovat, uz sme meli doma 3 (externi) a jiny se dneska
zase zalezi pripad od pripadu, ale muzu vas ulidnit tim, ze
nemuzete davat vinu telefonnimu operatorovi za to ze vam
nefunfuguje vysokorychlostni modem rychle... staci si precist
specifikace vsech zarizeni, vcetne telefonich ustreden atd...
u vsech co jsem cetl vyrobce garantoval maximalne 9600bps ani
o pid vic, to ze to jde, je jen dobre a jen proto ze lide, co
vymysleji modemy jsou chytri.

ByE milan