Rele V23042-B2355-B201

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:01:18 CET 2004

Jasne ze :-)

   Jestli to chodi v siemensu stejne jako u nas (Motorola), tak se vubec nedivim, s OnSemiconductor jsme taky byli jedna banda a ted kdyz clovek neco potrebuje, tak aby si shanel znamy :-) Kdyz neco navrhuju tak se uz vubec nesnazim preferovat soucastky z OnSemi, protoze je mnohdy sezenu mnohem snaz treba od Philipse :-)

   Nevim, co je spatneho na slove banda ;-)

Jirka N.