Displeje

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:01:18 CET 2004

Dobreho dne preji,

  zalezi na stari a trochu i na typu. "Krmeni" display-u funguje od paralelnich TTL signalu, pres analogove, 3.3V az po LVDS. Obecne vsechny tyhle displaye se obcerstvuji (nemaji pamet na obrazek) a obcerstvovaci frekvence je fixni (display neni "multisync"). V predepsane rychlosti tomu display posilate obrazova data a neco jako syncy - presneji starty radek a obrazku. U paralelne zivenych jim posilate jeste hodiny (nasobek strobovani obrazovych dat), u seriovych (LVDS) si hodiny odvozuji z prenosu dat.
  Napajeni podsviceni je jina kapitolka. Znam jen displaye s podsvicenim CCFL, ktere chteji (relativne) vysoke napeti - k displ. potrebujete menic. Tem moc nerozumim, s osobnimi predsudky radsi pouzivam puvodni :-)
  Muzete zminit konkretni typy tech displayu?

Jirka N.