Seriove porty v linuxu

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:01:18 CET 2004

Pan Kovar mysli asi nastavovani parametru komunikace, jako je rychlost, format dat a tak. To se dela pres IOcontrol pomoci knihovny sys/ioctl.h funkci, jak by clovek cekal ioctl. Kouknete do man page, je to tam celkem jasne.

   Pokud budete hledat konkretni IOCTL symboly, osvedcilo se mi probrat se kernelem, tam jsem to nasel vzdy nejrychleji :-)

Jirka N.