detektor radaru

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:06:07 CET 2004

Jestli je to to, na co jsem se pred casem dival, tusim ze to bylo nejake
zapojeni s operakem a snad s diodou na vstupu, to ja mam lepsi VF sondu a
ani by mne nenapadlo chtit s ni chytat radar. Nechci nikoho zrazovat od
bastleni, ale podle meho nazoru to zapojeni bude fungovat, jen kdyz se strci
primo pred ten radar. Kazdy slusny prijimac by mel mit alespon nejakou
antenu, vstup k ni prizpusobeny a alespon priblizne naladeny nejakym
rezonatorem, aby nebral vsechno. Jinak i zarovka vlozena do mikrovlnky
sviti. Ze by to byl nejjednodussi mikrovlnny prijimac?  -:)))

Andel