pamet

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:06:07 CET 2004

Nejake male pameti jsem videl v knize o 4000 logicke rade. Jestli to jeste
nekdo vyrabi, nevim.
                                                            Andel

bitu? Potreboval bych, aby byla co nejmensi a hlavne co nejlevnejsi. Muze
byt i o neco vetsi, ale nechci pouzivat nejakou 32kb, nebo vice, kdyz mi
staci jen 32x8.

> nejmonší v současné době nabízenou jsem viděl 8kx8 typ 6264, a i kdyby
nyly menší, levnější už asi nebudou, tato stojí