Robot

Ľubomír Leňko Lubomir.Lenko
Středa Březen 17 12:06:06 CET 2004

A nemali ste stym ADuC812 nejake problemy, trebars fungovanie watchdogu pri
behu programu z externej pameti programu, resp. ako ste mali vyrieseny
prechod z internej pameti programu do externej (v analog. to popisuju, ze
pri prechode je potrebne naplnit port P0 hodnotou 0x00) ?

S pozdravom L. Lenko

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of SSOU
Vodochody s.r.o.
Sent: Tuesday, January 09, 2001 11:36 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: Robot

Na ADuC812 (824) se mrkni - pro tvuj ucel je tento, nebo podobny obvod jako
delany. Ma FLASH pamet programovatelnou ONBOARD primo z PC, dost I/O linek,
A/D i D/A prevodniky, I2C, RS232 atd. Ja pred casem zacal s jednocipy prave
s timhle obvodem a k tomuhle existuje super podpora, takze jsem to zvladl
bez problemu a bez cizi pomoci, ackoliv jsem driv nic podobneho nedelal a
ani jsem k tomu nemel zadnou literaturu. Kdyz budes mit stesti, tak ti ho
poslou i zadarmo jako FREE SAMPLE. Na webu maji dokumentaci, emulatory,
prekladac - proste vsechno co potrebujes. Nevhodne pouzdro se da vyresit
redukci. Mam toho drobka pripajeneho na ctvercove desticce 38x38mm s beznymi
jednoradymi STIFTL konektory. Na plosnak pod redukci se vejde vsechno
ostatni od krystalu az po kondiky a slape to jak z praku. Pro pripojeni k PC
a programovani se prida jen MAX232, par kondiku a muzes to vesele
ridit/programovat. Nedam na nej dopustit ;o)))

VW