meric prutoku paliva

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:05:50 CET 2004

U strikacek kdyz sundate nohu z plynu a motor ma nucene vyssi otacky nez
volnobezne, je spotreba 0,00000 - ano opravdu tam netece ani kapicka. U meho
auta ale staci lehoucky dotek pedalu plynu (rekl bych ze tam je nejaky
koncovy spinac) a hned to zacne zrat (spotreba u cca volnobeznych otacek =
cca volnobeh, u vyssich otacek mirne stoupa).

					Jakub Serych