meric prutoku paliva

Veris Miroslav RBCB/TEF8 Miroslav.Veris
Středa Březen 17 12:05:50 CET 2004

U vstřikování jsou vstřiky až do momentu, kdy poklesnou otáčky pod cca
1200/min zavřené, takže 0. U karburátoru je sice hlavní tryska zavřená, ale
volnoběžná asi ne. Takže to něco brát bude. Ale byla i zařízení, která
zavírala volnoběžnou trysku jehlou na elektromagnet. Myslím, že to měly
nějaké žigulíky a možná i Favority, to nevím.
MíraV