usporne zarovky 2

Michal Krestan krestan
Středa Březen 17 12:05:50 CET 2004

>   Da sa to vyuzit aj na nejaky iluzionizmus - treba silne vf. pole a
> po priblizeni ziarovky (uspornej) sa ta rozsvieti.
>   Prepacte za taky dlhy mail - ale inak zaujimave ;-)
>
>   S pozdravom
>                            Igor

Ja jsem nedavno tvoril vysilac na 107Mhz s vykonem 25W a kdyz byl patek odpoledne a ja mel dotvoreno, tak jsem si s tim tak pohraval. Kdyz jsem vzal zarivku (nemyslim uspornou zarovku, ale trubici o delce 1m), tak po priblizeni k antene se rozsvitila;-) Nejlepsi sranda byla, ze to chodilo i s zarovkou, kterou jsem se jednim koncem dotknul zarice anteny;-)))

				Michal