Odpudzovac komarov

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:10:40 CET 2004

| Odes?latel: Tomas Franke <tomas.f@volny.cz>

| Mohl bych videt schema, prosim?

Archiv schemat jsem zalozil na zadost deti asi pred pul rokem, tedy se tam
vyskytuji veci stare max pul roku plus to co jsem obcas nasel na pude. 16
let stare veci... No moc jich z te doby uz nemam, a tohle piskatko na
komary tam neni (vedel bych o tom, nebot bych ho uz davno udelal znovu,
nerad pocitam stejnou vec dvakrat, proto jsem se chystal na luxusni
piskatko se dvema VCO a 100W vykonu, no ale neni cas...). Ale jak jsem
rikal, podstatne si pamatuji, takze se z toho da pripadne brat.

| Mimochodem, jak se rozezna komari samec a samice?

Samec byva vetsi na nema dlouhy rovny sosak, vetsinou na "fousy" kolem
hlavy smerem k sosacku. Jinak komari samecek je na kyticky a ne na krev,
kdyz si na vas sedne, tak si jde odpocinout a ne sosat. Komari samecek
vydava zvuky, pred kteryma samicky prchaji, ale nektere jsou asi holt
nadrzene... Netopyr je jistejsi.

Zdravi

                   Jaroslav Lukesh
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04