ISA zbernice

Lubor Otta butan
Středa Březen 17 12:10:40 CET 2004

Dik vsem,
prave jsem si overil, pro uplnost ze preruseni od serialu se bitem OUT2=0
taky privede do stavu vysoke impedance. Na tom mem bordu jsou na IRQ odpory do plusu. Takze na ISE mohou byt celkem 4 seriove porty, ale soucasne mohou pracovat jen dva s rozdilnymi interapty. No a soft ktery by si je vsechny 4 ohlidal si leda muzeme napsat sami.
A jeste na vysvetlenou proc stouram do techto vykopavek, pisu bios a filesystem pro IDE harddisk a na tom starem ISA radici se to predse jenom dobre ladi (po te co jsem si doplnil znalosti o vlastnostech ISA), ve finale to pobezi na motorole.
Lubor