Odpudzovac komarov

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:10:40 CET 2004

| Odes?latel: Naprstek Jiri-R54332 <Jiri.Naprstek@motorola.com>
|
| Muzete to prosim trochu rozvest? Pokud to neni zrovna gamazareni, slo by
treba "cozi" spustit pri odjezdu z chalupy a pri navratu to vypnout..?

Normalni elektromagneticke pole, staci natahnout indukcni smycku podel sten
a poustet do toho impulsy (podotykam IMPULSY, tedy poradne)

| O jake frekvenci je rec? A jak jste ji dopravoval do prostoru? Nejaky
masivni basovy reproduktor, nebo primo magnet lomcujici se zdi, ci
podlahou? Moc me to zajima, mame na chjde vsemoznou havet a kdyby s ni slo
takhle skoncovat, nebylo by stastnejsiho jedince.. :-)

No normalni 2 reprobedny doma delane 20L s ARN 6604, pusteno asi 2x50W,
naladeno na maximum chveni podlahy (byla drevena, s mramorovou by to nehlo
:), polozeny byly repraky k zemi na misto, kudy mravenci vylezali. Chvilku
jsem mel strach, jestli to vydrzi, nebot litaly jak blazen, no ale rekl
jsem si je to TESLA, to mi 3W reprak (takovy ten elipticky s tim mrnavym
srandovnim magnetem - reprobedny od gramofonu) behal na 20W bez problemu.

Dulezite je, abyste jim to dali na mraveniste, vyhanel jsem mravence jeste
jednou (o patro vys) a reknu vam, dokud bedny nebyly na mravenisti, vesele
si chodili jakoby nic. Tenkrat jesm se pekne zapotil (mozna vic vzteky nad
vitezicima mravencema).

Zdravi

                   Jaroslav Lukesh
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04