Odpudzovac komarov

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 12:10:36 CET 2004

pokud se trefite (aspon doma), venku pouzijte repelent (pry staci potrit
saty cibuli nebo cesnekem aspon to tvrdi v anglicke prirucce o preziti)

cau

-----Original Message-----
From: zoodiskus@vol.cz [mailto:zoodiskus@vol.cz]
Sent: Sunday, August 12, 2001 10:18 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: Odpudzovac komarov

Nejaky cas jsem zil v USA a protoze tam maji vseho moc tak i komary tam maji
velke a maji jich hodne. Americane jsou velci obchodnici a pokud by slo
komary zahanet nejakym "bazmekem" na elektrinu tak by tam jiste byl nejaky
Bill a nejaky Gnateletric, ktery by na jejich prodeji bohatl a ono nic.
Amici venuji velke castky na reseni problemu komaru a jedine co trochu
funguje jsou zarizeni na chemickem respektive biochemickem principu. Jo
tvrde povahy mohou pouzit Colt raze .45, ale lezeto do penez.

Hi