Odpudzovac komarov

Aleš Procháska prochaska
Středa Březen 17 12:10:35 CET 2004

Dik za tip, zkusim to. Uz mam na mrchy pripraveny merici transformator
z 35 kV, to ani nebudu potrebovat nadobu na mrtvolky. A stary terminal
se zelenou obrazovkou mam ve sklepe. To by asi obchodniky z IBM
nenapadlo, ze jejich superdrahy terminal k superpocitaci skonci jako
mucholapka:-)

Ales Prochaska