Virus

Martin Hankovec Martin.Hankovec
Středa Březen 17 12:10:36 CET 2004

Ahoj,

>Dela to tak vetsina listservru kde je majordomo, imho je to OK.
Diky, to jsem nevedel.

>Pokud vam vadi viry tak zkuste premluvit spravce vaseho serveru at na nej
>nainstaluje nejaky antivir, napr. Amavis atd. Potom vam prijde jen varovani,
>ze vam prisel vir ale nic vic.

Viry nejsou problem, antivirak mame. Me vadi, ze mi cizi, neznami lide posilaji
pochybne maily, a kdyz se do nich podivam (do informaci), tak vidim, ze
maji neco spolecneho s HW-news. A pritom zrejme nechodi pres konferenci,
kdyz je nekdo jiny nedostava. Ze nemaji jako odesilatele HW news, ale
nekoho jineho, ale obsahuji informaci, kterou jsem zde minule citoval (ze jdou
zrejme pres majordomo na HW news).

Pochybuju, ze by si zrovna moji adresu nekdo vzal z konference, aby na ni
posilal sve neslusne nabidky :-))) Ale asi s tim tedy nic neudelame. Mozna, ze
ta hlavicka tam zustane, kdyz si nekdo vezme nejaky muj mail z archivu
konference a udela na nej reply. Ty prichozi maily ale vypadaji, ze je generuje
nejaky robot, proto mne to prekvapuje. Kazdopadne diky za radu.

Mejte se.

S pozdravem

Martin H.