programator AT89C2051 z Obecnice

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 12:10:28 CET 2004

Tomas Franke wrote:

> Nemate nekdo schema programatoru AT89C2051 z Obecnice? Stacil by popis, kterej
> signal je na co. Chtel bych ho portnout pod Linux.
>
> Tomas
Kdysi jsem ho povesil na ftp://ftp.ica.cz/pub/obecnice.png. Snad jsem
tim nic neporusil, poslali mi ho tehdy na mou zadost sami a nic
podobnyho NDA jsem nepodepsal.
Je tam i schema adapteru pro EPROMky. BTW programator pro linux jsem si
napsal taky, bohuzel jsem ho nedodelal, ale programuje OK (akorat ten
kod je ultrahnus). Zacal jsem psat i dalsi modularni verzi, co mela umet
i EPROMky a nektery AVRka, ale nezadarilo se...pri zapisu se to bud musi
strasne brzdit, nebo to zapisuje kraviny.
V pripade zajmu tam prasknu i ty dva zdrojaky.

  TomM