programator AT89C2051 z Obecnice

Tomas Franke tomas.f
Středa Březen 17 12:10:28 CET 2004

Kupuji nektere soucastky u Rystonu, na tom asi neni nic neobvykleho. Ale stalo se mi, ze prvni dodavka nejake soucastky byla za dobrou cenu, ale dalsi dodavky se zdrazily. Ne zase o tolik, aby me to okamzite nutilo najit jineho dodavatele, ale stalo se mi to ze tri nakupu asi trikrat.

Mate obdobne zkusenosti, nebo mam takovy zvlastni pech, ze jen pouziju nejakou soucastku, vyrobce ji zdrazi? Sice by mi lichotilo, ze svetovi vyrobci sleduji vyvoj u Snail Instruments, ale za moc pravdepodobne to nepovazuji.

J. Hanzal