Oznameni: UCB/PIC-B za 499.00

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:10:28 CET 2004

Hi,

prestavoval by som si to asi tak, ze pic, ktore je uz dopredu naprogramovane
samozrejme z pocitaca, dostane impulz, aby zacalo na nejaky vystup vysypavat
obsah svojej pamati od nejakej adresy do nejakej adresy, medzitym samozrejme
nejaky interface. Potrebujem skratka ponapalovat x piciek doma, kde nemam
pocitac, nejedna sa mi o to, ze to bude odchytitelne, kedze to bude u mna
doma, a navyse nic tajne tam nechcem davat. Programovat sa mi moc nechce,
preto som to napisal sem. Ked ale nebude ina moznost, tak mi asi nic ine
neostane len sa to naucit...

s pozdravom
Michal Holes