Zkusenosti s Rystonem

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 12:10:27 CET 2004

Dobry den,

nase zkusenosti jsou smisene, nektere soucastky maji za skutecne velmi dobre
ceny ale neco je zcela mimo. Jeden cas jsme snimi vubec neochodovali
protoze, v dodavkach bylo hodne chyb (myslim tim zamena typ za typ a tak, ne
kvalitu materialu) a museli vracet spatne dodane zbozi, ze jsme nakonec
nevydrzeli. Nyni je opatrne zkousime, ale delame dusledne poptavky, na pana
Peknice ve skladu......

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jatecn? 847