Zkusenosti s Rystonem

Milan Salek milan
Středa Březen 17 12:10:26 CET 2004

   Jedna z moznych pricin zvyseni nebo snizeni ceny je systemem
poptavka - nabidka a pokud nektery vyrobce nestiha vyrabet
jednoduse svoje vyrobky zdrazi ( proc ma vyrobce prodavat neco
napr. za 1 USD kdyz muze tu samou vec prodat za 2 USD.)
a samozrejme i naopak.
  Dalsi z moznych pricin je dodaci lhuta. Stava se za na nekterou
polozku je dodaci lhuta 30 a vice tydnu !!! a pokud ji ma nektery z
spekulantu na sklade muze s cenou delat co chce a chudak
vyrobce zarizeni bud plati a nebo nevyrabi.
 A samozrejme se projevuje zmena kurzu CZK k ostatnim
svetovym menam.

Milan Salek
Ryston Electronics s.r.o.

Milan Salek