Zkusenosti s Rystonem

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:10:28 CET 2004

V televizi KENDO 28" (70cm obrazovka - lepsi oznaceni jsem
nenasel) mi vyhorel tranzistor BU508AF ve zdroji.
Po jeho vymene a vymene pojistky bezel dobre 2 roky. Nyni
se prorazil znovu - je naprosto zkratovany skrs na skrs.
Rutinne jsem ho vymenil, dal novou pojistku a rodina se dva
dny divala na televizi a ejhle uz je zase prorazeny. Takze
tomu bude neco vic. Jenze hledat chybu, kdyz to dost dlouho jede
nez to spadne je docela neprijemne a navic nemam ani schema.
Tedy pokud mate nekdo stejnou zkusenost a mate alespon dojem,
ze vite co je jeste spatne, nebo vlastnite schema zapojeni,
dejte mi prosim vedet, budu Vam moc zavazan - treba i protisluzbou.

Jeste jednou diky

--
Jiri Bezstarosti