DPS pomoci fotocesty

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:50:33 CET 2004

At 23:36 3.9.2000 +0200, AZE wrote:
>Delal jsem je jen nekolikrat, polohu predlohy je nutno
>zajistit pomoci 2 otvoru. Osviti se jedna strana,
>vyvola, pak se osviti druha a vyvola (ta prvni se
>ale uz nenamaci do vyvojky).

Hmm, trochu sverazne reseni. Proto mam ty desky obe plexisklove. Nejdriv si sestavim obe strany na sebe a slepim pres kousek kuprexitu. Tim mam jistotu, ze se povede soutisk obou stran. Pak mezi predlohy strcim kuprexit s emulzi na obou stranach a svitim jednu stranu, pak to otocim a svitim druhou. Kdyz jsem se byl podivat u Semacha, tak to dela uplne stejne...
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv