Digitalni multimetr

Rousek Libor, Ing., Dr. libor.rousek
Středa Březen 17 11:50:33 CET 2004

> Mozna, ze za cenu jednoho GPIB kabelu byste koupil prevodnik RS232<->485 a
> jeste by zbylo.

To asi ano :-(

> Za kazdym udajem jeste chybi +-, cislo a %

Jak jsem psal, neni pro me presnost uplne rozhodujici, staci i +/- 1%

> A predevsim v dotazu chybi, k cemu by takova merici stanice mela slouzit.

Slouzit by to melo pro testování pulsnich napajecich zdroju, zatim vyrabime
variantu s vystupnim proudem 2,4A, pripravujeme 4A verzi a do budoucna jsou
mozne i jine varianty. Vystupni napeti je 24 nebo 30V (urceno predevsim pro
napajeni AS-i modulu).
V soucasne dobe mam postaveny jednoduchy tester s panelovymi mericimi
pristroji od firmy Farnell. Je zajimave, ze meraky pro mereni AC napeti a
proudu jsou v pohode, ovsem meraky pro mereni DC napeti a proudu uz 2x
odesly. Po jejich nahrazeni stolni variantou se stejnym rozsahem je to O.K.
Proto zatim vaham, jestli pouzit napr. moduly ADAM, jak tu psal pan Pivonka.
Zatim s nimi nemam praktickou zkusenost, i kdyz vim, ze na skole jich par
bylo a nebyly s nimi problemy. Je pravda, ze reseni pres sbernici RS-485 by
bylo podstatne levnejsi.
Mam tu i nabidku od firmy Orbit Merret, ktera vypada rovnez zajimave. Nemate
s nimi nekdo zkusenost?
                            Libor Rousek