MIDI / COM

"Zíka Aleš, Ing." @regina.gin.cz "Zíka Aleš, Ing."
Středa Březen 17 11:50:33 CET 2004

	MIDI je normalni seriovy prenos osm bitu bez parity, ma jen ponekud
exotickou rychlost (jestli se nepletu) 31.5 bps, a je to proudova smycka cca
5 mA.
	Kdysi jem jeste pro Sharpa MZ-821 tvoril jednoduchy sequencer,
kterej honil klavesy jednim bitem na paralelnim portu. Ovsem ovladac pro PC
:-(((
			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.cb.ds.mfcr.cz