Odhlucneni PC

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:49:27 CET 2004

Na odhlucneni HDD mi pomohlo po cele plose z obou stran priplacnout 5 mm
tlustou gumu. Vysoke kmitocty se vyzaruji z cele plochy krytu HDD a chce to
predevsim dostatecnou hmotnost te gumy. Ja jsem jeste odpruzil prichyceni
HDD, ale myslim ze pres sasi de toho prenasi minimum. Disky mam dva, oba WD.
Jeden stary 630M pro zalohovani (vetsinou ho v setapu odpojuju, ale toci se
stale) a druhy 7,5 GB 4500 ot. (nehreje se a je tichy). K procesoru 486 bych
rychlejsi ani nevyuzil. Bednu jsem vylepil linoleem, co ma z jedne strany
filc. Vysledek je vynikajici.
Tu gumu jsem uspesne vyzkousel i jinde. Na vanu v mycce nadobi jsem prilepil
gumovou rohozku a uz pri myti nadobi nemusime utikat z kuchyne.I kdyz k
tichu to ma jeste hodne daleko.
                                    Andel

V casopise Computer cislo 19/2000 rozebirali chlazeni tez a na