souboj disket 3.5" vs 3"

Petr Simandl simandl
Středa Březen 17 11:52:40 CET 2004

> Potreboval bych vedet, jak pripojit 3.5" drive ke ksande od 3" (je jin?).
> M?m sice popis jak 3.5" tak 3" ksandy, ale jsou tam na nekolika dratech
> nesrovnalosti, kterym nerozumim.
Ahoj,
  ja mam doma ZX Spectrum +2A s disketovou mechanikou 5.25", coz je
vlastne
ZX Spectrum +3. No a orig. plus trojka pouzivala 3" mechaniku a (asi)
taky
byla od stejneho vyrobce jako pocitac AMSTRAD PCW 8256.
  Tedy predpokladam, ze 3" mechaniky pocitace AMSTRAD PCW 8256
a ZX Spectrum +3 maji tu samou mechaniku.
  No a tato mechanika se da jednoduse zamenit za 3.5" a 5.25" a vlastne
za cokoliv, co ma vsechny standardni signaly na ksande. Jedine, co je
nutne
najit, je jak ji pripojit na radic pocitace.
  Pokud jsou nesrovnalosti jen na nekolika dratech, tak lze (a asi nic
jineho
nezbyde) vyzkouset vsechny kombinace. Jak to tak typuju, tak to budou
asi
draty vybirajici mechachaniku (neco jako DS0-DS3 Drive Select).
zatim
  Petr Simandl
  http://www.simandl.cz