dotaz na Sagem

David Belohrad, ing. belohrad
Středa Březen 17 11:52:40 CET 2004

to je zvlastni, protoze kdyz tak hrabu ten zdrojak, tak on dela to, ze NECHA CELY TEN SOUBOR
telefon precist a monitoruje ho na hotnotu 60H (resp. po prikazu cteni se v souboru muze
nachazet techto znaku kolik chce). HNED ZA TEMA HODNOTAMA 60H (z programu plyne, ze teoreticky
se tam nemusi ta 60h vyskytovat vubec) OCEKAVA HOTNOTU 0D0H. Pokud toto vsechno prijde hned po
sobe, tak vygeneruje tu log. 0. a tim je u konce stavoveho automatu a zacina znovu.
d.