Magnety OT

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:52:09 CET 2004

Pricucnou se proste proto, ze jsou udelane tak, aby tvorily ten vzduchovy
polstar. Je to jen otazka dokonale rovneho, velmi tvrdeho a dokonale
vylesteneho povrchu. Jednou jsem rozebral pakovou umyvadlovou baterii a tam
jsem narazil na tentyz jev. V bateriich jsou keramicke desticky se soustavou
chytre umistenych otvoru, ktere se pohyby paky po sobe posouvaji tak, aby
privirani a otvirani otvoru mixovalo teplou a studenou vodu. Kdyz jsem ty
dve desticky vyndal, nedokazal jsem je rukama ani vsi silou od sebe odlepit.
Teprve po chvili jsem zjistil, ze je potreba jednu desticku po druhe
posouvat k okraji a jedine tak je mozne je od sebe dostat. Tam pochopitelne
o magnetech nebyla ani rec :-))))

Jakub Serych