Magnety OT

Sedláček Karel Karel.Sedlacek
Středa Březen 17 11:52:09 CET 2004

coz takhle trochu fyziky? nejen ze dokonale vylestenenymi povrchy prilnou,
ale pokud jsou magneticke, tak i sroubovak pritahnou

Ing. Karel Sedlacek
-------------------------------
Ceska televize
-------------------------------
E-mail: karel.sedlacek@czech-tv.cz
Tel.: 6113 2163
Fax : 61132082

-----Original Message-----
From: Petr Simek [mailto:petrsi@jcu.cz]
Sent: Thursday, June 15, 2000 11:13 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: RE: Magnety OT

On Thu, 15 Jun 2000 Serych@Panska.CZ wrote:

> Pricucnou se proste proto, ze jsou udelane tak, aby tvorily ten vzduchovy
> polstar. Je to jen otazka dokonale rovneho, velmi tvrdeho a dokonale
> vylesteneho povrchu. Jednou jsem rozebral pakovou umyvadlovou baterii a
tam

:-)) Takze kdyz date vedle sebe dva dokonale vylestene povrchy, tak se
budou navzajem pritahovat a navic taky jeste pritahnou zelezny srobovak ?
;-))

> jsem narazil na tentyz jev. V bateriich jsou keramicke desticky se
soustavou
> chytre umistenych otvoru, ktere se pohyby paky po sobe posouvaji tak, aby
> privirani a otvirani otvoru mixovalo teplou a studenou vodu. Kdyz jsem ty
> dve desticky vyndal, nedokazal jsem je rukama ani vsi silou od sebe
odlepit.
> Teprve po chvili jsem zjistil, ze je potreba jednu desticku po druhe
> posouvat k okraji a jedine tak je mozne je od sebe dostat. Tam
pochopitelne
> o magnetech nebyla ani rec :-))))

Jak pisu - kdybych to nevidel taky bych neveril ze na konci raminek u
hlavicek budou magnety. Nicmene je mozne ze ty 'velke' o kterych tu nekdo
psal jsou v tom vystavovacim mechanismu - ja tam mel asi servo.

> Jakub Serych

|                             petrsi@jcu.cz                              |
---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.