nabijeni kamery SONY

ondrej.tesar@volny.cz ondrej.tesar

> "jakymikoli" 8.4V a na ty minuty provozu to prepocitava> az
> baterie se totiz nabiji v ni. To bych se rad> dozvedel, jestli to neni
> takto..

Taky jsem se uz s tim potkal a> myslim si ze v baterce je integrovan nejaky
cip kteremu rikaji> InfoLithium.
Kamarad ma starsi kameru SONY ktera ma taky Infolithium a> pouziva baterky
bez tehle vymyslenosti
a normalne  s nima funguje a> nabiji je v kamere jako ty InfoLithiove. Jediny
rozdil je ze mu to> nevypisuje
informace o stavu baterky.

Dal existuje oficialni napajec> SONY ktery se strci do zasuvky auta a pripoji
se misto baterky. Tento> napajec vubec nema kontakt pro InfoLithium a kamera
s nim beha vesele> taky.

V tom napajeci bych rekl ze je jenom stabilizator na tech 8,4V,> ale hloubeji
jsem to nestudoval.

Masinka

Ja prave tuto nabijecku nechci kupovat, a myslel jsem, ze bych tam take dal jenom stabilizator na 8,4V ALE nevim co tam dela ten treti kabel??? Jestli jsem to spravne pochopil, tak ta nabijecka do aute nenabiji Infolithium???
Ondrej Tesar