nabijeni kamery SONY

ondrej.tesar@volny.cz ondrej.tesar
Středa Březen 17 11:52:00 CET 2004

Nebo je totiz jeste ta moznost, ze staci kdyz tu baterku budu nabijet "jakymikoli" 8.4V a na ty minuty provozu to prepocitava az ta kamera. Ta baterie se totiz nabiji v ni. To bych se rad dozvedel, jestli to neni takto..
Ondrej Tesar

> kameru Sony s akumulatorem Infolithium?? Potreboval bych ji totiz
> nabijet z akumulatoru 12V a nechce se mi dat cca.4000Kc za nabijecku.>
> Vim akorat, ze z nabijecky vedou do kamery 3 draty, z nichz na dvou je
> 8.4V a naprosto netusim, k cemu je ten treti drat. Obavam se, ze bude
> nejak inteligentne ridit nabijeni, protoze kamera zukazuje, na kolik
> minut je nabita...
Obavam se, ze se obavas spravne :-). Podle me je> procesor primo v
akumulatoru a tak si pamatuje pocet nabijeni,> zbyvajici kapacitu a tak.
Proto se taky jmenuje InfoLithium.

Pepa