hledam UPS

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:51:56 CET 2004

On Mon, 26 Jun 2000, Ales Prochaska wrote:

> No prave, ja potrebuju as 2.5 kW po dve hodiny, cili 8 vetsich
> autobaterek a tim bych asi nejakou mensi UPS dorazil ...
> Ale dik za ten compaq, zkusim se jich zeptat (jen aby ta jejich
> UPS bez baterek nebyla trikrat drazsi nez jina s baterkama).

Rozhodne byla pri tehle kapacite oproti konkurenci (APC) levnejsi i s
bateriema - myslim ze vysla asi na 25. Proto UPS Compaq - nikdy jsem pred
tim neslysel ze by Compaq delal UPSky. Nicmene musim zaklepat - je dobra -
uz bezi skoro rok v Racku ve sklepe kde zalohuje par Cisco routeru, je tam
docela vedro a zatim zadny problem ...

BTW - takova APC Symmetra s externim bateriovym ramem by Vase narocne
pozadavky zcela jiste splnila - za cenu stredniho osobniho automobilu
a zabraneho prostoru dvou strednich lednicek ...

|                             petrsi@jcu.cz                              |