Telefon

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:51:56 CET 2004

On Mon, 26 Jun 2000, Lubomir BERKY wrote:

> Zdar,
> Potreboval bych pro jednu aplikaci poradit nejaky zapojeni telefonu.
> Potrebuju aby to dokazalo zvednout/polozit linku, vstup MIC, vystup SPEAKER.
> Hlavne mi neni jasny jak vyresit  rozdeleni audio na MIC a SPEAKER, kdyz
> vlastne na normalni telefonni lince je to dohromady.

Kdysi jsem okukoval obvod TEA1068 - coz je IO pro telefon - resi pripojeni
MIC a SPEAKER ma vstup pro DTMF. Zdvihani linky ani detekci vyzvaneni
neresi, je to ta cast ktera v podstate pripojuje sluchatko k lince.
Conrad ho jeden cas vyprodaval asi za 5Kc.

|                             petrsi@jcu.cz                              |