hledam UPS

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:51:56 CET 2004

On Mon, 26 Jun 2000, Ales Prochaska wrote:

> Nevi nahodou nekdo, zda se u nas prodavaji zalozni zdroje UPS
> s vyhradne vnejsimi akumulatory (jinymi slovy UPS, ktera beha
> i na autobaterky) ? Strasne jsem to shanel, ale vsichni do toho

Nedavno jsme koupili UPS Compaq 2200VA kterou tvori dve bedny
jedna je UPS (menic a nabijec) a druha baterky. Jestli by se dal
koupit zvlast jen ten menic to jsem nezkoumal. Kazdopadne kdyz
vezmete mensi (a tim padem taky levnejsi) UPS a otevrete ji, tak
si ty draty k baterii (bateriim) muzete vyvest ven a pripojit na
ne vlastni baterky. Jen dejte pozor na to ze ty mensi zalite baterie
co jsou primo v UPS maji malo Ah takze aby jste neodkouril nabijec ...

Kazdopadne bych nechtel byt v mistnosti s UPS s normalni nezalitou
sirovou baterkou - ta UPS porad dobiji a plyny se uvolnuji ....

|                             petrsi@jcu.cz                              |