OrCAD 386+

Tomaš Marn tmm
Středa Březen 17 11:51:12 CET 2004

> Vim ze se to tu uz probiralo, ale nejak jsem to nevnimal.
> Po dlouhy dobe jsem rozbalil orcada 386 na svuj pocitac, ktery v mezidobi
> zmenil instrukcni soubor z P na PII.
> Deji se tam takovy nepristojnosti jako, ze se netlist nacita 3 hod,
ulozeni
> schematu trva asi 5 min a stejne tak spusteni jednotlivych programu.
>
> Neptam se ani tak cim to je protoze tusim, ze to ma nasvedomi nejaky
> preteceni pri kalibraci casovy smycky, ale jestli se nahodou neobjevil
> nejaky patch nebo neco takovyho co by to zase rozchodilo?
> [...]

Asi bude vilmi zalezet na zeleze, me napriklad 386-tkove SDT i PCB chodilo
bez problemu na PII-350, 128MB RAM, FireGL-1000pro.
Pokud jsem misto Diamonda dal ATI rage128 prestalo to fungovat.
A priznam se, ani jsem nepatral proc. Na pretazeni projektu do
Capture a Layoutu to stacilo, a nevidim duvod proc spoustet dosovskej
program pod woknama.

TM

PS: nechce nekdo tu ATInu ?? hi