Ach ta cestina

Jiri Osoba osoba
Středa Březen 17 11:51:12 CET 2004

From: Zdenek Aster <zdenek.aster@seznam.cz>

> Kdyby se psalo zde z hackami a carkami, tak mam dojem, ze
> nekteri UNIXovci by z toho moc asi nemeli, tim netvrdim, ze

Tak to Vas poopravim - jestli je nekde cestina bez problemu, pak je to
prave UNIX, protoze tam se pouziva jedno jedine kodovani cestiny -
ISO-8859-2. To az Mrkvosoft prisel s dalsim kodovanim - dokonce s
nekolika (Win1250, CP852), nasinec si vymyslel dalsi (Kamenici,
Koi8cs).

> nelze pod UNIXem rozchodit cestinu. Myslim si, ze neni zase
> tak moc dulezity pravopis a skaldba vet, ale obsah.
>    Zkuste to tak brat je to konference o HW a nikoliv o cestine.

NEEEE - pravopis a spravna cestina je vizitkou cloveka stejne jako
umyty krk nebo pozdraveni kdyz nekam vejde - a je jedno, o cem jde
debata.

> S cestinou taky nejsem moc kamarad, ale je fakt, ze nektere
> obrat jsou hrozne. Dulezity je obsah a myslenka nikoliv pravopis.
> I ja kolikrat v rychlosti napisy pekny hrubky a pravopisny blbosti.

To je sice pravda, ale stacilo by si po sobe ten mail precist. (nad
nekterymi vecmi, jako jsou nektere obratY, peknE hrubky a pravopisnE
blbosti jsem primhouril oko).

Jiri.