OrCAD 386+

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 11:51:12 CET 2004

Vim ze se to tu uz probiralo, ale nejak jsem to nevnimal.
Po dlouhy dobe jsem rozbalil orcada 386 na svuj pocitac, ktery v mezidobi
zmenil instrukcni soubor z P na PII.
Deji se tam takovy nepristojnosti jako, ze se netlist nacita 3 hod, ulozeni
schematu trva asi 5 min a stejne tak spusteni jednotlivych programu.

Neptam se ani tak cim to je protoze tusim, ze to ma nasvedomi nejaky
preteceni pri kalibraci casovy smycky, ale jestli se nahodou neobjevil
nejaky patch nebo neco takovyho co by to zase rozchodilo?
Prece si kvuli tomu nebudu porizovat druhy horsi pocitac.

A co takhle zkusit pocitac nejak HW zpomalit? Nebo by stacilo SW?

Diky
Jakub Ladman