RE: Chyba v příjmu DCF-77 v poslednich dn

Mour Jan MourJ
Středa Březen 17 11:54:09 CET 2004

> Doporucuji dat hodinky nekam k oknu (kdyby meli feritovou antenu :-) tak
> ji
> jeste doporucim nasmerovat na frankfurt :-)  ale to funguje jen u budiku
> Jeste mne napada neni jen slaba baterka ze uz nenakrmi prijimac ?????
> Myslim ze ve Frankfurtu chyba nebude.
> Dalsi moznost je ze v Mainflingenu delaji udrzbu (ale na to je zima) na
> hlavni vysilaci T-antene a jedou na zalozni ktera je sice vyssi ale neni
> tak
> dobra podivejte se monitorem v DCF na bit c.15  (0 - normalni antena, 1 -
> rezervni antena).
> [...]
	[Mour Jan]  Diky moc za rady, moje hodiny uz se umoudrily, ale
kolegovi setravava ukazatel dnu na hodnote posunute o +3. Zajimave na tom
je, ze kdyz hodinky nedostanou v pozadovany cas (2/3 hod ranni) signal a
jedou tedy dalsi den z krystalu bez serizeni, symbol vysilace na LCD se
trvale rozblika v sekundovych cyklech (zatimco jinak sviti porad). No a tady
sviti porad, takze zcela jiste signal dostavaji. Co se tyce baterie, i ta ma
svuj vlastni ukazatel, pokud dochazi. No, asi nezbyde, nez pockat na
nestandardni zitrek/pozitri, protoze to se musi datova informace kvuli
prestupnemu roku prijmout zcela jiste, no a potom uz jen to vyndani baterie.
	Jeste jednou diky.
	HOnza