Papirove krabicky

Galuszka Jan ing. konference
Středa Březen 17 11:54:09 CET 2004

Tyto veci dela Model-obaly Opava
Je to mohutna fabrika na kartonaz
Bohuzel zaden kontakt nemam.
Pokud jej najdu, zaslu

S pozdravem

            ing. Jan Galuszka

FANDA elektronik s.r.o., Terlická 475/22, 735 35 Horní Suchá
tel.fax.: 069/6425819, mobil 0603/531605, jednatel ing. Jan Galuszka
ICO: 62301802, DIC: 370-62301802
E-mail: fanda@elektronika.cz , ICQ: 20949586

provozovatel informacní služby ELEKTROnik-info ... WWW.ELEKTRONIKA.CZ
vydavatel casopisu ELEKTROinzert

E-mail: fanda@elektronika.cz je spolecný i pro firmu Jan Galuszka - GALVEOS

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Snail
Instruments
Sent: Monday, February 28, 2000 8:50 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Papirove krabicky

Shanim papirove krabicky, jsou z trojvrstve lepenky, bile potazene (ale
delaji se i cele hnede), rozmeru 165 x 215 x 55mm, je to vzor 67, akorat
nevim od koho. Delaji radu lepenkovych krabicek standardnich rozmeru,
nezakazkovych (coz se odrazi v prijemne cene).

Kupoval jsem je od firmy T-Studio v Praze v Milicove ulici, sami je
nevyrabi, ale nakupuji je u nejakeho vyrobce, udajne z Ostravy. Dokavad tam
byla pani Gajerova, tak staly krabicky 7Kc/kus, a kdyz jsem nepospichal,
tak mych 30 kousku pripojila k jine zasilce a neuctovala dopravu. Ted tam
je nejaka jina pani, krabicky stoji 14,60 a k tomu doprava za pouhych 200Kc
:-(.

Kdybyste nekdo vedel o firme, ktera vyrabi krabicky, muze byt i z Ostravy
(ale taky nemusi, co kdyz je to jen kamuflaz kvuli cene za 'dopravu'),
dejte prosim vedet. K-Box to neni, ty jsem uz zkousel, tyhle krabicky
nemaji, a nikoho jineho jsem na internetu nenasel.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/