MB Shuttle

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:54:09 CET 2004

S uvedenymi MB zkusenost nemam, ale s VIA chipy ano. Jen ty nejhorsi.
Nedavno jsem stavel PIII 500, Octec MB s VIA 133kou a Windows 95/98 se na
tom uspokojive naprosto nedaly rozchodit. Problem je s VIAIDE drivery, win9x
tam rvou nejakou svoji starsi verzi a pokud tam date tu z dodaneho CDcka=tu
co je nyni na Internetu, chodi to, ale jen do chvile, kdy se cokoliv drobne
zmeni. U nas konkretne to byla instalace Office 2000. neco se pri ni stalo,
windows po restartu zahlasily, ze nasly novy HW a opet si tam narvaly ty sve
stare drivery a tim poslaly samy sebe do kytek.

Zda se, ze windows 2000 na tom chodi bezproblemove (uz cca 5 dni).

					Jakub Serych