nekolik RS 232

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:53:26 CET 2004

On Mon, 3 Apr 2000, zd.sn wrote:

> Zdravim,
> Resim takovy problem . Mam nekolik krabicek z kterych leze rozhrani RS 232 a
> chci je vsechny propojit na port PC. Problem je v tom ze nevim jak to budu z
> PC ridit. Komunikace mezi PC a jednou krabickou funguje tak ze si da signal
> DTR a krabicka vysype data. Neni nejake standardni rozhrani, myslim uz
> vymyslene , kde bych pripojil nekolik RS 232 a ono se postupne po kazdem DTR
> ....  pripojovalo k jednotlivym zarizenim a sypalo oznacene nezamene pakety
> ? Jde o to abych nedelal neco co uz existuje.

No treba za cca 10kKc se da koupit 8mi portova karta Cyclades. Nevim jak
se to resi v DOSu ale treba v linuxu mate s tou kartou 8 seriovych portu
pristupne jako jednotlive zarizeni. Ale o neco takoveho asi zajem nemate
za ty prachy ?

|                             petrsi@jcu.cz                              |