Krokovy motor v FDD 5.25" - vysledky zkousky

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:53:26 CET 2004

On Mon, 3 Apr 2000, Libor Kavan wrote:

> No ja bych ti poradil, ale pokud jsi ortodoxni elektrikar, tak si asi
> budes tukat na celo : Na nasi vrtacce je zvedani hydropneumaticke: pres
> dvoucestny elektroventil se stlacenym vzduchem pretlacuje hydraulicky
> olej v pistnici a ta zveda vreteno nahoru a dolu. Pro tvoje ucely by to

Proc ne, ale jak jsem se koukal na ty obrazky, tak tam je vreteno stojaci
a hejbe se ta deska pod nim. Takze vreteno muze byt pekne tezke,
hydraulika nedela pri spousteni a zvedani zadne otresy jako krokac - pro
ty otacky uplne idealni.

> bylo naprosto vyhovujici a levne ( pokud bys pouzil pouze vzduch, tak
> vubec).

Jenze ja hejbu jak deskou tak drzakem a primarni funkci by melo byt
kresleni spoju perem - takze tahat za perem jeste vzduchove hadice a
poslouchat jekot cerpadla - no nevim .. :-)) Melo by to byt pokojove
zarizeni.

Mimochodem na ty floppyne se mi nejvic libi to, ze to nejpis pujde
'orezat' takze ze to pouzije i s casti toho plechu na ktery je to
pridelany - zadna slozita mechanicka prace ...

|                             petrsi@jcu.cz                              |