Rizeni krokoveho motorku

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:53:26 CET 2004

On Tue, 4 Apr 2000, Snail Instruments wrote:

> Pulkrok se dala tak, ze se strida (v procentech maximalniho proudu):
> A    B
> 100  0
> 70   70

Aha - tak to jsem to popletl s osmitaktnim rizenim. No pokud je to takhle
tak je jasne ze sila pusobici na rotor je porad stejna - paklize tedy
plati ze ty sily pusobi pod 90st a tim ze se to rozdrobi na mensi kroky
se zmensi energie kteru potreba dodat na rozbehnuti a zastaveni pri
kazdem kroku. Takze to skustecne muze mit lepsi parametry.

|                             petrsi@jcu.cz                              |