Krokovy motor v FDD 5.25" - vysledky zkousky II

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:53:26 CET 2004

On Sun, 2 Apr 2000, Petr Simek wrote:

Jeste zajimavost - zkusil jsem FDD 5.25" Mitsumi ktera ma zvedani
vyresene takovou spiralou na asi 3 mm osicce - k memu prekvapeni
zvedla 25deka . Pritom je tam takovy maly motorek prum. 2cm x 2cm.
Ten sroubovy prevod dela sve ...

Takze to asi zkusim napred s tim - preci jenom je to hotove....

|                             petrsi@jcu.cz                              |